اس ام اس ولنتاین , سری 13
 
ایلیا بلوگ iliyablog
عـکس , موسیقی, نرم افزار

love_02

 

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری________________


valentine 

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک 

 

v victor of love 

a adoring u 

l love u 

e every thing 4u 

n need u 

t thinking of u 

i i miss u 

n nothing but u 
 

 

________________


۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰ ۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷ ۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ 
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷ 
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
________________


به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد 
________________


عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند 
________________

________________

________________
________________


میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه 
________________
نمیگم دوستت دارم 
نمیگم عاشقتم 
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست 
________________

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق 
مرا در خود کشیدی برمودای من !!! 
________________

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست 
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست 
________________


بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات ! 
ولنتاینت مبارک ! 
________________

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی 
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم ! 
________________


با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . . 
________________


قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری 
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . . 
________________


عمری با غم عشقت نشستم 
به تو پیوستم واز خود گسستم 
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود 
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم 
________________


زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست 
________________
من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو. ________________

ز;ندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. 
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. 
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. 
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. 
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر… 
________________


هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت… 
________________


م;یدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن. 
________________


حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی… 
________________

 

 

 

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک 

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک 

 

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم 

 

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان 

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم 

بی بهانه دوستت دارم

  ________________

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی ________________


مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه 
________________


آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من 
________________

همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن – بودن – رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم 
________________


زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد 
________________


مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد 
________________


گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری 
________________


باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد 
________________


دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت 
________________


روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو 
________________


من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام 
________________

آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد 
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 105889
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

148شناسه حساب کاربری : #5


..

.



تعبیر خواب آنلاین