اس ام اس طنز سری 46
 
ایلیا بلوگ iliyablog
عـکس , موسیقی, نرم افزار

به دلیل گرانی نان بازی نون بیار کباب ببر  غیر قانونی اعلام شد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم به ۴دلیل این اس ام اس رو برات فرستادم
۱٫دوست دارم
۲٫خیلی باحالی
۳٫به یادتم
۴٫ارزش زنگ زدن رو نداری!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بدجوری تو دلم نشستی پاشو درست بشین!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در خواب بدیدم ۷ دختر لاغر ، ۷ پسر چاق را خوردند !
تعبیر : قحطی شوهر در راه است !

 

خدا شونه هامون رو فقط برای اینکه کوله بار غممون رو روش بذاریم نیافریده
آفریده که بعضی وقتها بندازیشمون بالا و بگیم :
“به من چه !”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یا رب ز کرم جزای نیکی بفرست / ماشین و آپارتمان شیکی بفرست
من میل به تک خوری ندارم، لطفا” / از این دم بخت ها شریکی بفرست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

( د U سT د A ر M )
مدل جدیدش هست ! قبلیا خیلی تکراری شده بود !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گدا میره در خونه‌ی یه پیرزن و پیرزنه عصبانی میاد دم در و میگه باز اومدی گدایی؟
گدا هم بر میگرده میگه چیه انتظار داشتی بیام خواستگاری؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل ایرانسل خرابتم / مثل ۹۱۹ همراهتم / مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند، یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به به چه عجب
مشتــــــااااق اس ام اس …!

.
.
.
طرح تشویق ارسال پیامک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل بی بهار روی تو خرم نمی شود / عاشق دریغ و درد که آدم نمی شود
گاهی نظر به بنده‌ی بی ریخت کن عزیز / چیزی ز خوشگلی شما کم نمی شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با عشق به من به من خیانت کردی / دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی / هر دو قلمت خورد اگر برگردی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 105886
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

148شناسه حساب کاربری : #5


..

.



تعبیر خواب آنلاین