اس ام اس طنز سری 47
 
ایلیا بلوگ iliyablog
عـکس , موسیقی, نرم افزار

پیامکهای طنز و سرکاری یازدهم اسفند

 

مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشماتو نگاه کردم تمام آفرینش خدا رو توش دیدم،.

.

. لوس نشو تو چشات خودمو دیدم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند، یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی به هیچ دردی نخوری، دردا بیشتر بهت میخورن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به به چه عجب

مشتــــــااااق اس ام اس …!

.
.
.
. طرح تشویق ارسال پیامک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

۷دخترلاغر ۷پسرچاق راخوردند

تعبیر: قحطی شوهر در راه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 105887
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

148شناسه حساب کاربری : #5


..

.



تعبیر خواب آنلاین