اس ام اس طنز , سری 50
 
ایلیا بلوگ iliyablog
عـکس , موسیقی, نرم افزار

اس ام اس خنده دار اسفند ماه ۸۹

هویجه با مامانش میره بیرون وسط راه به مامانش میگه مامان آب هویج دارم

 

غضنفر میره کتابخونه، داد میزنه یه ساندویچ بدین با سس اضافه.
آقاهه بهش میگه: آقا! اینجا کتابخونه هست.
غضنفر میگه: ببخشید… بعد یواش در گوش آقاهه میگه: یه ساندویچ بدین با سس اضافه…!

===========================

غضنفر و دوستش دو تا گاو میخرن، غضنفر به دوستش میگه: حالا چی کار کنیم که گاوامون با هم اشتباه نشن؟ غضنفر میگه: تو دست به گاوت نزن، من یه گوش گاومو میکنم. بعد از چند وقت، گاو دوستش هم گوشش گیر میکنه به یه جایی کنده میشه. باز هم به دوستش میگه: تو دست به گاوت نزن من دُم گاومو میکنم. از قضا بعد از چند وقت دم اون یکی گاوه هم کنده میشه. خلاصه هی میزنه یه جای گاوشو ناقص میکنه، اون یکی گاوه هم همون بلا سرش میاد. آخر سر دوستش شاکی میشه بهش میگه: اصلاً سفیده مال من سیاهه مال تو!!!

===========================

غضنفر پدرش فوت میکنه، شب جمعه میره سر خاکش، قبلش میره گل بخره، گل فروشی بسته بوده، میره از سوپرمارکت کمپوت آناناس میخره و میبره سرخاک!!

===========================

o…sal,.,,.k…i,.,.,.c…,r..ba..,M……,p.. شرمنده این اس ام اس آنتن نداد وگرنه کلی می‌خندیدی…!
===========================

این اس ام اس شما فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد !

==========================

می‌خوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی؟ خوب پس با ۳ شماره آروم چشمات رو ببند:  ۱ … ۲ … ۳ …
هنوز که چشمات بازه؟
……………………..
……………………..
میگم چشماتو ببند!
……………………..
……………………..
چرا زیر چشمی نگاه می‌کنی؟
……………………..
……………………
اصلا نیازی به هیپنوتیزم نیست
هر خری میفهمه چه قدر فضولی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 768
بازدید کل : 105893
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

148شناسه حساب کاربری : #5


..

.



تعبیر خواب آنلاین